Lightroom TTG CE4 Stage

Avatar de l’utilisateur
Germain
Animateur défi sphérique
Messages : 6018
Inscription : 23 juil. 2008, 22:25 11

Lightroom TTG CE4 Stage

Message par Germain »

Voici le nouveau module de he Turning Gate qui permet pas mal de choses intéressantes dont les panorams pour 25 dols
Je laisse la traduction à Luc :]
Lien: http://shop.theturninggate.net/collecti ... ucts/stage

The "Swiss Army Knife" of CE4, create standalone pages and slideshows, embed HTML5 video, video from Vimeo and YouTube, and more ...

TTG CE4 Stage creates web pages and galleries for various purposes -- including image slideshows, image comparisons, animated image sequences, video embed pages, extra pages for your CE4 website, etc. Pages are designed for desktop, tablet and mobile.

TTG CE4 Stage allows you to:

create Cinemagraph presentations
create two different types of image comparison
create two different types of full-screen slideshow
create galleries using the popular Galleria slideshow script
animate image sequences for stop motion, time-lapse photography, or 360-degree object rotation
display scrollable panoramic images
create standalone HTML pages with your imagery
create video pages with embedded HTML5 video, or video from Vimeo or YouTube
Sphéériquement votre! http://www.spheerique.com/
Je vais pas ajouter un aphorisme genre "quand j'avance ... etc " ou une pub de ma boite qui est la première agence 360 ... Ni une vanne à Luc... et pas non plus un bon mot qui fasse intelligent ! Ce qui me plairait c'est une coccinelle de qui est la à commenter à ma place, et pourquoi pas rédiger mes articles...
Avatar de l’utilisateur
pano
Messages : 2119
Inscription : 15 déc. 2008, 13:39 14

Re: Lightroom TTG CE4 Stage

Message par pano »

J'ai plusieurs plugins de chez Turning Gate... De manière générale, je recommande vivement. Ils sont très bien pensés et me font gagner pas mal de temps pour presenter et choisir à distance avec un client.
Répondre

Revenir à « Lightroom et ses plugins »